DECEMBER

Hej alla kompisar, nu är jag tillbaka på riktigt!! Jag behövde en paus och det kom lite plötsligt så jag orkade inte förvarna er, sooorry. Men ja som sagt nu är jag tillbaks och det lagom till första december också. Bara jag som känner att det här året har gått sååå fort, vart tog 2015 vägen??? På riktigt, jag är inte riktigt redo för december än, det går för fort hallååå, stop stanna. Nej okej, tiden kommer inte gå långsammare för att jag vill det, får helt enkelt acceptera att det är december och bara 23 dagar kvar till julafton. Which brings me to julklappar, har bara köpt en!! EN! Ska fixa typ 9(?) till. Herregud, bäst att jag sätter igång kanske. 
 
Denna bild tog jag 2013, men tycker den passar in nu i detta inlägg. 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback