MIN GÅRDAG

Så efter att jag kom in efter min promenad igår så satt jag vid mitt skrivbord resten av HELA dagen. Kollade som ni redan vet på supernatural och sedan så tog jag äntligen tag i att försöka rita klart syrran sugar skull girl. Men håret är så jäkla pillit så jag tröttnade efter typ 2 timmar på att rita bara hår, så jag ritade istälet klart bröstkorgen/halsen på henne och sen ringde Daniel och vi pratade tills jag skulle sova. Ska försöka rita klart resten av håret ikväll, om jag hinner det efter öppet hus.
 
Hatar att ha håret i ansiktet när jag ritar så även igår hade jag den obligatoriska superhöga dags-att-rita-tofsen.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback