MOOOMLIN

Ursäkta min enorma frånvaro, men jag har tänkt lite på annat. Denna dag började jag iallafall med att gå upp 10.30, klädde på mig och var klar 10.45 så då tog jag och gick ut för jag behövde röra på mig, få luft och bara få samla tankarna lite. Jag har sämsta lokalsinnet så gick jag bara runt lite och svängde av på stigar och gångvägar lite här och var, slutade med att det tog 80 minuter innan jag kom hem igen för att jag gick lite för långt, eh. Under promenaden blev jag väldigt uppskrämd när jag gick igenom en park. Jag gick där och så helt plötsligt hör jag någon ropa mitt namn ganska högt bakom mig så jag vänder mig om, men det var ingen där... Det var inte en enda människa i närheten!!! Det blev väldigt snabba steg sista biten hem haha.
 
När jag kom hem igen fixade jag frukost i from av äggröra och ostmackor som jag åt till senaste avsnittet av Supernatural. Supernice! Sen har jag bara fördrivit tiden i Gifyo och lite musik. Men nu ska jag för första gången på evigheter ta och rita, omg vad jag saknat det.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback