RED BAND SOCIETY OCH HUNDDRÖMMAR

Det är ganska konstigt, gick och la mig halv två inatt och somnade inte fören typ tre för att min hjärna tyckte det var en bra idé att vara superaktiv då. Hur som helst, vaknade av mig själv halv 9 imorse och kunde inte somna om trots att jag har sovmorgon till halv ett. Oh well, så gick upp då och kollade på min nya serie jag börjat på, The red band society. Ganska bra faktiskt. Drömde btw att jag träffade en jättestor hund inatt, alltså värsta muskelberget. Bara för att jag träffade Neele igår och hon snackade om hundrasen Dogo Argentino som är ganska stora. Spännande much.
 
 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Inte hört talas om! Kanske får ge den en chans :)

Svar: Gör det, det är en riktigt bra serie! :)
Momlin Engqvist

2015-02-24 @ 13:24:06
URL: http://skogsraah.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback