SÖMNLÖSA NÄTTER

Godmorgon på er, ja godmorgon för mig för idag blev det ingen skola för mig så jag gick nyss upp. Somnade inte fören 4 inatt så när larmet ringde imorse stängde jag bara av det och somnade om igen i hopp om att huvudvärken skulle försvinna och jag skulle vara lite piggare nästa gång jag vaknade. Meen icke sa nicke, är fortfarande lika seg, trött och huvudvärken är kvar. Orkade inte försöka sova mer eftersom att jag blev väckt hela tiden, så nu sitter jag framför datorn och tänkte glo på red band society tills jag upptäckte att jag sett klart alla avsnitt :(((((
 
Bara för att jag inte alls ser ut såhär nu så kan vi ju låtsas det en stund iallafall.
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback