FREDAGSKVÄLL

ALLTSÅ OH MY GOOOOD VAD SKÖNT DET VAR ATT FÅ SOVA UT IMORSE.
Var tvungen att skrivas i caps så att ni förstod hur nice det var. Hade typ mysigaste starten på denna helg, när jag igår hade duschat och ätit gick jag över till blomster och tittade på film med Milla och Linda(mina classmates). Vi såg på The Heath, den va sjuukt rolig och bra! Sen när den var slut hängde vi en stund inne hos Adam(en från skolan) och snackade en massa. Sen när jag kom hem till mig så skypade jag med min Daniel i typ 2 timmar, superdupernice! Dock saknar jag honom så så mycket, önskar verkligen att jag hade mer pengar så att jag kunde åka till honom oftare :(
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback