PRAKTIK: ROVDJUR KOLMÅRDEN

Idag fick jag bara vara på rovdjursavdelningen fram till frukost, under den korta tiden han jag ändå bli både chockad, fylld av asgarv för att till sist börja frysa. Djurvårdaren jag jobbade med missade nämligen när jag tog två steg fram när hon spolade av köttbänken och spolade istället mig rakt i ryggen... menmen, fick låna Kolmårdens uniform, så kände mig snygg resten av dagen iallafall! Eftersom att rovdjurspersonalen var på möte hela dagen fick jag vara på barnens lantgård och hjälpa till efter frukost, men det gjorde inte så mycket, där fanns ju katter, små gulliga får, getter och stora kossor att gosa med<333
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback