CAYLER & SONS, MIN NYA BABE

Häromdagen var jag inne på Zalando och kollade efter skor, men hamnade istället i rean bland kepsarna. Slutade med att jag beställde den snyggaste keps jag någonsin lagt mina ögon på. För ynka 175 kronor. Behövde en keps ändå för jag lyckas alltid bränna min hårbotten på sommaren. Dessutom beställde jag den så att jag skulle hinna få den innan jag åkte till Harge, för det är då jag brukar bränna hårbotten som värst för att vi är ute så mycket. Men tror ni jag han få den? Nope! Ändå stod det 2-5 arbetsdagar på leveransen, och så tog det 10 dagar istället. Men men, blev så nöjd med den ändå! Var lite rädd att jag inte skulle passa i keps, men nu har jag använt den nästan varje dag sen jag hämtade den.
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback