MOT HARGE

Hej allihopa! Idag gick jag upp tidigt för att hinna duscha och packa för nu kommer snart mina systrar Tina och Micka och ska plocka upp mig, sen bär det av norrut till älskade Harge!! Resten av familjen är redan där, de åkte dit i lördags förra helgen, så nu ska vi ansluta oss dit och bo där till på söndag. Är alltid lika mysigt när vi alla är där, och dessutom så kommer Daniel dit imorgon också, så längtar massa! Hoppas bara på att vädret blir bättre så vi slipper gömma oss i förtältet hela helgen. Har hur som helst med mig kameran i år så när jag kommer hem igen ska jag bildbomba massa. Hadeee.
 
Trotsar svenska sommarn och har på mig sommarkläder ändå, fuck regn liksom.
 

Kommentarer
Postat av: ✮ Josefine ✮

Jag bor nära Harge! :)
Ha det jätteawesome

Svar: Jasså, så mysigt!
Momlin Engqvist

2015-07-16 @ 13:33:34
URL: http://enifeso.blogg.se
Postat av: Cassandra

Hur gjorde du din header?
Startade precis min blogg och undrar om du har några tips till mig? Skulle vara supertacksam, din blogg e fett fin!

Svar: Jag har skapat min header i redigeringsprogrammet Gimp, helt gratis att ladda ner! Dock måste man ha en del kunskaper i programmet så för mig tog det ganska lång tid innan jag lyckades fixa en så bra header som jag är så nöjd med. Har du mer frågor så fråga på! Tack söta du! :3
Momlin Engqvist

2015-07-16 @ 16:23:04
URL: http://nouw.com/caps

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback