HUR HÄLSAR MAN EFTER SÅ LÅNG TID?

Wow, hur längesen var det jag bloggade nu, typ ett sekel?
Nu undrar ni säkert vad som varit viktigare än att blogga? Jo först och främst var det studentveckan och att Daniel var hos mig hela den veckan, sen lämnade jag in min skoldator så hade ingen dator i 2 dagar, sen tog jag studenten, firades dagen efter, varit/är sjuk och sen har jag jobbat. + att min den här datorn är så seg och jobbig att jag inte haft lust att blogga även fast jag haft tid. Och nu när vi ändå pratar om den här datorn, av någon anledning så kan den inte spela upp videofiler, så min video som jag visar upp alla mina "tecknargrejer" kommer tyvärr inte komma upp på ett tag.
 
Men jag ska försöka komma igång och blogga igen. Först och främst kommer det komma inlägg om studenten och massvis bilder från då, men så länge kan ni följa mig på instagram eller snapchat, där uppdaterar jag nästan varje dag! Heter Momliin på båda!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback