SOL & TATUERINGS TEASER

Äntligen äntligen ÄÄÄNTLIGEN SOOOL. Vaknade cirka 6 imorse av mardrömmar, försökte sova i 3 timmar till men gav tillslut upp, så då klädde jag på mig och gick till ICA och köpte frukost och calippo, bästa isglassen enligt mig. Satte mig i solen och åt min frukost och glass, sen satte jag på mig bikini och stekte i ett par timmar.
 
Och ja det är en riktig tatuering som befinner sig på min arm på andra bilden. Fick den gjord i måndags så nu är den i kliar-så-mycket-att-jag-blir-galen stadiet. Jag är en sån människa som kliar för kung och fosterland om något kliar, men nu får jag inte det och det är såååå frustrerande. Ska fixa bättre bild på den och berätta lite mer om den senare. Och så alla tatueringsexperter slipper kommentera detta, jag solade inte min nygaddade tatuering, täckte över armen när jag solade. Så nu är min högra arm några nyanser ljusare än den andra :)))))
 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Riktigt snygg!

Svar: Tack! :3
Momlin Engqvist

2015-06-06 @ 10:54:53
URL: http://skogsraah.se
Postat av: borntolose.blogg.se

Jävlar vilken snygg gadd!

Svar: Visst är den?! :D
Momlin Engqvist

2015-06-07 @ 19:24:31
URL: http://borntolose.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Så snygg tatuering!

Svar: Tack snälla du! :)
Momlin Engqvist

2015-06-21 @ 17:19:23
URL: http://elisabethia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback