ATT STÄDA, ELLER INTE STÄDA?

När jag kom hem från skolan möttes jag av ett väldigt stökigt rum(det såg ut så när jag gick imorse också, menade inte att någon stökat ner när jag var borta ehhh). Det är inte så stökigt i andras ögon kanske, men gaaah jag får typ lite halvt panik när det ser ut såhär:
Jag funderade en kort(väldigt väldigt kort) stund på ifall jag skulle städa. Meeen NÄH, roligare att kolla på senaste avsnittet av Supernatural! Ska börja kolla på en ny serie som Maja tjatat på mig om också, Bates Motel!
Dock ska jag nog städa rummet lite senare idag, kan ju inte vara kaozzz förevigt liksom.

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Hoppas de går bra med städandet senare:)

Svar: Det hoppas jag med för jag har inte ens börjat än :)))))
Momlin Engqvist

2015-03-06 @ 16:50:57
URL: http://llollan.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback