BORÅS, THE REGNIGASTE STAD IN SWEDEN

Tänkte först börja det här inlägget om hur seg och förjävlig min och Neeles resa ner till Borås var i fredags, men ääsch har ju massa annat kul att berätta om istället! Vi hade tacomys, försök till att gosa med deras katt Ninja, promenad och shopping i stan, restaurang med 3-rätters och en halvliter cider till det... pffff snacka om matkoma efter det. Gick även till en krog som hette Pool House, ganska coolt ställe förutom att dörrvakten var full och så fick man komplimanger från en 50plusare.... D: Men men fördelen med att dörrvakten var full var ju att han inte kollade ID så noga, var ju liksom 20årsgräns hehuhohohi busbus. Sista dagen gick vi runt i en galleria som väldigt lustigt nog heter Knalleland... alltså trodde först det var något sorts lekland för småbarn. Sen innan Micka var snällsyster(inte för att hon inte är det annars) och körde hem mig och Neele den över 3 timmars långa vägen till Norrköping så åt vi pizza och kladdkaka, alltså inte tillsammans... utan kladdkaka efter. Hade kanske i och för sig varit gott ihop... ?
De enda bilder som togs i helgen tyvärr. Jag, jag och arga Ninja.
 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Så söt kisse!

Svar: Visst är hon söt :3
Momlin Engqvist

2015-03-02 @ 22:06:57
URL: http://skogsraah.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback