HJÄLP MIG?!

Jag och beslut är inte min starkaste sida. Ska bleka utväxten sen, men då är ju frågan om jag ska färga håret blått igen eller göra någon kombination av blått och vitt på något sätt. Liksom jag färgade håret blått för att blått är bäst och för att jag gillar att sticka ut, men nu har typ 10 pers i skolan blått hår :(((

Men sen är ju också frågan huuur jag ska kombinera blått och vitt... Vitt med blått underhår? Halva vitt/halva blått? Blå ombre? Vit ombre? Hjälp mig bestämma hur jag ska färga pleease!

Såhär ser mitt hår ut atm.
 

Kommentarer
Postat av: Lilla P

så fint hår!

Svar: Åh men tack!
Momlin Engqvist

2015-03-20 @ 14:30:53
URL: http://lillap.devote.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback