MANGOBANA

Var nyss inne på umo och förnyade mitt recept, var väl egentligen inget jag ville göra då tanterna jag träffat där tidigare varit så konstiga. Men hon jag träffade idag var så sjukt snäll och trevlig, gjorde att min dag fortsatte så bra som den startat. Gick sen en sväng inne i stan innan jag tog spårvagnen hem, gick och handlade lite frukost som jag sen åt framför Bates Motel. Det är förövrigt så sjuukt varmt och skönt ute idag, svettades som en gris när jag gick inne i stan. Alldeles för varmt med tjocktröja och vårjackan, såååå nice! Är nästan på alldeles för bra humör idag, ganska så jättehärligt.
 
Förövrigt har inte jag typ världens snyggaste höfter eller??? Typ askvinnliga höfter. Känner mig nöjd idag.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har aldrig testat den risifruttin, verkar god dock!

Svar: Den är ganska god, lite underlig smak, men fortfarande god :3
Momlin Engqvist

2015-03-11 @ 11:52:54
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback