MARINA DÄGGDJUR IS DA SHIEET

Jag fick reda på igår eftermiddag att vi skulle redovisa våra marina arbeten idag så satt med det hela eftermiddagen/kvällen igår. MEN sen så stängs ju internet av här vid 23 på torsdagar så han inte göra klart, ganska retligt. Men som tur var så han inte alla redovisa idag ändå, asnice! Eftersom att detta är min favoritkurs (marina däggdjur) så sattsar jag på ett A i den här kursen, har redan fått A på första uppgiften och försöker vara så aktiv som möjligt under lektionerna så det ska kanske gå vägen.
 
Idag har jag glott serier hela eftermiddagen, bra liv i knoow! Men ska nog dra till ICA och köpa energidricka som blivit mitt nya beroende. Kanske lite turkisk peppar som det också blivit väldigt mycket av på senaste tiden... Förövrigt blev jag väldigt besviken på dagens solförmörkelse som jag inte ens kunde se för ALLA JÄVLA MOLN SOM VAR PÅ HIMLEN JUST IDAG.
 
Den översta gifen visar hur jag känner mig atm, den andra gjorde jag bara för att jag kan. Fritt land ni vet.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback