MINDRE ÄN 100 DAGAR KVAR

Ganska så impulsivt så bestämde jag och Milla igår att vi skulle med ut till Puls, Medina skulle spela och folk från städer runt omkring skulle komma. ASKUL. Så en timme innan alla skulle dra bestämde vi att vi skulle med. Yay för impulsgrejer. Hade fett kul, dansade och sånt som man gör där. Träffade som vanligt på vår festkompis från skolan som jag inte ens minns vad hon heter, dansade gjorde vi iallafall, asrolig tjej det där. Träffade också två gamla klasskompisar, en av dem gick jag hela grundskolan med. Så det var kul! Vi drog från Puls ganska tidigt, det är kul de första timmarna men sen pallar man inte mer. #pulsäruttjatat
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lät som en rolig kväll! :)

Svar: Det var den allt! :)
Momlin Engqvist

2015-03-07 @ 21:00:44
URL: http://nouw.com/johannabergvall

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback