MY LOVE FOR YOU IS BULLETPROOF

 
Alltså ni förstår inte hur mycket jag tycker om mango och hur glad jag blev när jag gick till affären och såg att de hade extrapris på mango! Köpte en på dirren som jag nu har käkat upp, mmmmmh! Funderar på ifall man ska gå och köpa en till.... dem är ju så goda! Visste ni förresten att skalet är jättenyttigt att äta?? Det är precis som med potatisen, man ska äta den med skal och allting för det är i skalet näringen sitter.
Nä skoja bara med er, rekomenderar er att inte äta skalet. Det är ganska äckligt och säkert fullt av gifter.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Det är så gott :D

Svar: Visst är det?! :D
Momlin Engqvist

2015-03-06 @ 18:59:38
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mango kan vara den godaste frukten! Efter kokos då, inget slår kokos ;)

Svar: Kokos är också jävligt gott, mmhmmh :3
Momlin Engqvist

2015-03-07 @ 15:45:07
URL: http://nouw.com/cocos

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback