SETT OF MICE AND MEN LIVE, AVLIDER

Är fortfarande i extas sen i måndags då jag äntligen fick se Of Mice & Men live. Känslan av att stå där framför dem är obeskrivlig, har drömt om det så länge. OM&M betyder så mycket för mig, deras låtar och Austin's kloka ord har hjälpt mig igenom så mycket. Så att få stå där och sjunga med i deras låtar, det var helt otroligt underbart, utan tvekan bästa kvällen i mitt liv. När dem kom ut på scenen började jag nästan gråta för jag trodde verkligen inte att jag någonsin skulle få se mina hjältar på riktigt, alltså den känslan när jag fick se dem, ville bara kasta mig upp på scen och krama allihopa.

Dem var så perfekta live, spelade precis dem låtar jag ville och framförde dem sjukt bra. Dem var sååå mycket bättre live, oh my, vill se dem igen. Något jag inte var förberedd på var Austin's röst när han pratade... Jag har hört honom prata i massvis av videos, men han lät så sjuukt mycket annorlundare irl. Typ dog när han började prata första gången, sååå söt. Jag stod näst längst fram i publiken så lyckades få ögonkontakt med Austin sååå många gånger och Alan sprutade  öl på oss från sin mun, nice typ. När dem spelat klart kom Phil ner från scenen och jag lyckades få 2 high fives av honom, dog lite.

Hade chansen att få träffa båda förbanden The Amity Affliction och Volumes då de gick bakom publiken efter att de spelat så man kunde träffa och ta bild med dem. Men jag ville inte mista min plats längst fram i publiken så det blev inget med det, ångrar det lite tho :(((

Tog bara en bild under hela konserten (och den blev sämst) för jag var alldeles för upptagen av att se mitt favoritband, så jag snodde den här bilden ifrån OM&M's fotograf.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback