HELPFUL FRIEND

Häromdagen såg jag en film som heter Her, i filmen (som inte alls har med handligen att göra) sitter huvudkaraktären med en teckning i handen en kort sekund. Jag tyckte den såg cool ut så när jag sett klart filmen så gjorde jag min egna version av den. Teckningen i filmen var endast gjord med blyerts och streck typ, men jag ville ha mer effekt så jag gjorde björnen brun och ögonen vita med svart runt om för att få ett dystert utseende på honom. Sen gjorde jag den lilla filuren som lyfter huvudet lila för att få den att se snäll och gullig ut. Huvudet gjorde jag med ProMarker och det svarta, lila och gråa är gjort med akvarellpennor. ProMarker är så sjukt kul, just nu har jag bara "skintones" men funderar på att köpa mer färgglada ProMarkers också!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallåe du ritar jättefint, har du några tips på hur man blir slightly bättre, och kanske tips på nåra extra bra pennor eller nåt? Jag vet inget men vill gärna kunna!! Du kanske kan göra en video där du pratar om dina olika ritgrejer och vad man gör med dem o.s.v.? :)) krAm

Svar: Åh men tack! Jo men det kan jag absolut göra, har en hel del ritgrejer så blir lite mycket att skria om. Men en video kan jag göra, ska försöka ha den klar till helgen så håll utkik! :)
Momlin Engqvist

2015-05-03 @ 18:49:40
Postat av: Julia Wisniewska

Otroligt fint:)

Svar: Åh tack! :D
Momlin Engqvist

2015-05-03 @ 22:05:20
URL: http://wisniewskajulia.devote.se
Postat av: Marie

Åh, en till konstmänniska! Vad glad jag blir :D

Svar: Haha nice! :D
Momlin Engqvist

2015-05-06 @ 21:33:45
URL: http://rymdungen.blogg.se
Postat av: Janie

Haha nämen vilken jättesöt!

Svar: Visst är den? :D
Momlin Engqvist

2015-05-07 @ 11:16:21
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/
Postat av: Alisha

Men åh, vad söt! Vill också kunna rita, haha :(

Svar: Åh tack!! :D Äsch, bara att öva så kan man tillslut :3
Momlin Engqvist

2015-05-12 @ 15:08:28
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback