GOLDEN WATCH

Okeej HEJ! I Borås gick vi på stan och tog en shoppingrunda, som jag tidigare nämnde. För min del blev det några superbra och behövliga grejer. I studentpresent fick jag ett presentkort av farmor och jag har länge kollat på armbandsur där inne, så jag slog till och köpte den guldigaste och största klockan jag kunde hitta. Jag tycker att en guldig klocka och solbrun hud ser så jäkla snyggt ut!! Och jag som alltid är ganska brun året runt har ju tur där. Dock var jag osäker på allt bling, om det var "jag", men jag tog en chansning och köpte den ändå. Tur var det för jag älskar den redan! Den ser jätterepig ut på bilderna, men det är den icke!! +skyddsplasten sitter fortfarande kvar.
 
Mitt andra köp blev ganska spontant, hade inte tänkt tanken att köpa dem alls. Men vi gick in på NetOnNet för att det var nyöppnat, så det var rea på massa grejer. OOOOCh jag hittade hötalare! Mina gamla var nära döden för de sprakar och har sig emellanåt. Först tänkte jag inte köpa de jag hittade för att jag kände att jag inte ville lägga ut pengar på sånt, meeen så kom jag ju på att jag hade en 500-lapp i plånkan som jag fick av mormor på studenten. Så jag behövde bara betala cirka 100kr själv. WOooOo. Dock har de superkorta sladdar så jag tvingas ha högtalarna på skrivbordet, förut hade jag en i fönstret och en på nattuksbordet. Så det suger. Men bra låter de iallafall.
 
Mitt sista köp blev på Eko, där köpte jag två kuddfodral, ena i älskade marmor-mönstret och en med svartvita trekanter typ. Det blev även att jag köpte en påse godis, men den har jag ingen bild på haha. 
 
Det bästa med denna shopping var att jag inte betalade de två första köpen själv, haha så jag slipper må dåligt över att jag köper saker när jag egentligen behöver spara för att jag är arbetssökande. WOOoo.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback