BUTTERICKS IN MY HEART

YOOO PEEPS, sorry for the tomhet igår men jag sökte jobb och sen hade hela dagen gått och jag skulle se tv och grejer. Beställde även de vita linserna från Buttericks igår och gissa vad??? JO DE KOM IDAG. Grejerna jag beställde ifrån Partykungen i måndags kom även igår. Hur snabba liksom?! Är van vid att behöva vänta minst en vecka när jag beställer saker, men inte när det gäller partygrejer inte, då levereras de på dirren. Me like very mucho. Jag testade linserna förut och ni som följer mig på instagram (momliin) kommer få se hur de såg ut snaart eller imorgon. Bild på bloggen kommer nästa vecka med lite info om hur de är och hur man ser i dem osv. Då ska jag även ha testat blodet och latexen, så håll utkik här!
 

Kommentarer
Postat av: ByJuliaP

Åh coola linser

Svar: Visst är de?!
Momlin Engqvist

2015-10-17 @ 20:15:05
URL: http://byjuliap.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback