DEAD MAN WALKING

Woop idag testade jag latex, blod och grejer. Svårare att greja med än vad jag trodde haha! När man kollar på tutorials på youtube ser det så himla enkelt ut, fast de är ju förmodligen vana att hantera det, detta var ju första gången jag testade latex. Först gjorde jag ett sår längst med kinden, men det blev så himla dåligt att jag tog bort det och istället gjorde det som ni kan se på bilderna här nedan. Till en början såg det jättedåligt ut, men slutresultatet blev faktiskt riktigt bra! Detta fast lite annorlundare ska jag göra på lördag när jag ska ut med mina vänner. Jag är såå taggad!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

coolt

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2015-10-23 @ 20:32:42
URL: http://madelein.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback