FRIKKIN FREEZING FOSHIZZLE

Okey foooreal, det är jättekallt här om kvällarna, packar jämnt in mig i myskläder, dubbla strumpor och tjocktröja för att inte frysa. Det värsta är väl händerna, speciellt när jag sitter vid datorn, kalla som isbitar. Fatta då hur det kommer bli i vinter, anar det värsta och har redan plockat fram mina vinterjackor, mössor och vantar så att jag förhoppningsvis inte kommer frysa inomhus. Desto jobbigare kommer det bli utomhus, ska jag ha dubbla vinterjackor och overall över det? Hm, värt att fundera på.
 
Hittade iallafall en gammal bild när jag hade lila hår och precis fått DD-vantar av Gusten i julklapp, glitter var tydligen fint att döda bilden med också. Saknar det färgglada håret en aning.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback