HALLOWEEN HYPE

OKOKOK är det någon mer än bara jag som är superhypad inför halloween??? Alltså det är ju fooreal den roligaste högtiden ever, att få klä ut sig och gå loss på smink, blod och grejer. Jag har kollat på sååå många halloween makeup tutorials på youtube bara för att det är så kul och inspirerande. Kom på mig själv med att tänka ut egna tutorials jag kunde göra, men sen kom jag ju på att jag inte kan göra videos för att min dator suger</3 Hur som helst, jag har beställt lite latex, blod och grejer från partykungen som förmodligen kommer innan fredag. Jag beställde även ett par linser från PinkyParadise i söndags och IDAG fick jag mail om att just de linserna inte finns i lager. Bra att de har koll. De ville att jag skulle välja någon annan färg men jag vill inte ha någon annan färg, så jag hoppas jag får tillbaks pengarna och så ska jag beställa ifrån Buttericks istället.
Såhär såg jag ut förra året, första bilden var till skolan och de två andra bilderna var jag Alice i underlandet till Puls nattklubb.

Kommentarer
Postat av: Eviz

Hejsan vilken fin blogg du har!!
Ohh spännande, vet du vad du ska vara iår ? :D
Hoppas du har en fin dag och vad ska du hitta på för kul i helgen? :)
Kolla gärna in min blogg med som skiljer sig ifrån de andra tjejbloggarna :) Hade graaajt :D

Svar: Åh tack! Ja antingen Zombie eller typ död, har köpt megahäftiga linser och grejer så håll utkik här på bloggen när jag postar bild sen! :)
Tack detsamma, har inga planer alls faktiskt.
Momlin Engqvist

2015-10-14 @ 14:15:51
URL: http://nouw.com/gamerdoll
Postat av: Skogsraah ☾

Jaaa, massa hypad :)

Svar: Kommer bli så kul! :D
Momlin Engqvist

2015-10-14 @ 19:23:07
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Felicia

Jag tycker alltid att det är superkul att se alla andras utklädnader till halloween! :D Jag gör det dock sällan själv eftersom jag aldrig har någon halloweenfest att gå till haha :( Och alla andra år har jag jobbat kväll på helgerna så krogen har inte heller funkat!

Svar: Ja jag tycker det med! :D Detta är andra året jag går på halloweenfest så jag brukar inte gå på det så ofta heller :/
Momlin Engqvist

2015-10-17 @ 22:46:06
URL: http://bunnys.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback