MOT JÖNKÖPING

Hur kommer det sig att hur mycket tid jag än har på mig, att jag måste stressa jättemycket för att hinna klart?? Gick upp klockan 9 och nu sitter jag här och ska hinna packa klart min väska, vika den sista tvätten och äta något innan klockan 16.15. Jag kommer hinna det, men jag blir ändå stressad, gaaah.
 
Idag ska jag nämligen åka till min bästii Milla som jag inte träffat sen vi tog studenten. Att gå från att kunna ses varje dag till att ses såhär sällan, det suger. För er som inte hänger med, vi båda bodde på elevhem när vi gick på gymnasiet och nu bor vi jäääättelångt ifrån varandra. Men hur som, kommer fram till Jönköping 19.05 och då räknar jag med en lååååång kram där vi studsar upp och ner när jag möter henne på stationen. Och för att inte tala om hur jävla mycket vi kommer prata, går ju inte riktigt att ta igen tiden vi varit ifrån varandra, men försöka går alltid! Vi kommer ha hennes mammas lägenhet mitt i Jönköping helt för oss själva hela veckan och så får vi inte glömma den viktiga detaljen... DE HAR EN KATT! En stor jättefluffig katt, ååhåhåhåh kommer gosa sönder<3 Kommer förmodligen stanna hela veckan, kommer bli så himla bra, det här behöver jag.
 
Räkna med att uppdateringen här kommer suga denna vecka, vet inte om jag kommer hinna göra tidsinställda inlägg så om jag inte uppdaterar mer sååå ses vi nästa vecka. TACOHEJ.
 

Kommentarer
Postat av: Denise Taylor

Hoppas du får roligt :)

Svar: Man tackar!
Momlin Engqvist

2015-10-05 @ 20:55:22
URL: http://denisetaylor.blogg.se
Postat av: Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

2015-10-07 @ 20:14:34
URL: http://nouw.com/annsoh

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback