MOT NORRKÖPING OCH VIDARE

HEEEJ ALLIHOPA. Nu ska jag om cirkus en halvtimme gå till bussen, ocH JAG ÄR SÅ HIMLA STRESSAD as usual. Jag är egentligen klar så förstår ej varför jag blir stressad, konstigt. Hur som helst, åker till Norrköping idag och där ska jag möta upp Sara och senare Maja och Malin(tror jag?). Kommer bli några fler under helgen haha, men det blir kuul! Jag kommer stanna i Norrköping till söndag och tyvärr har jag inte hunnit fixa några tidsinställda inlägg så vi hörs på söndag! Jag kommer ha med mig kameran och ska försöka fota en del, så då åker de bilderna upp här sen.
 
Förresten, idag när jag duschade hade jag min silverschampoo i håret i cirka 10 minuter så nu är mitt hår så himla fint och silvrigt! I love it!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback