Ytterst intressant lista

1. Hur länge har du bloggat? Jag började blogga 2010 om jag inte minns fel, dock har jag inte bloggat seriöst i mer än cirkus 2 år.

2. Varför började du blogga? För att alla andra gjorde det då haha.

3. Vem/vilka är dina favorit bloggare? Louise, Moa och Caty.

4. Vad tycker du är roligast att läsa för blogginlägg? Jag gillar inspirerande inlägg med genomtänkta och snygga bilder och inlägg om äventyr/resor osv.

5. Vad tycker du är roligast att skriva om? Förmodligen om vad jag gör eftersom att det är det de flesta av mina inlägg andlar om. Sen tycker jag om att skriva om djur och viktiga ämnen, men det händer inte så ofta.

6. Vem/vilka får du inspiration av? Främst Louise och Caty, men även mina vänner för de är asballa.

7. Tycker du det är roligt att fixa nya designer på din blogg? Ja när det går som jag vill och jag blir nöjd.

8. Hur länge tror du att du kommer fortsätta blogga? Har alltid gjort det från och till i 5 år, tror inte jag kommer sluta på ett par år. Men vem vet.

9. Vilken kamera använder du för att fota dina bilder till bloggen? Canon eos 600D och ibland min iphone4s.

10. Vilket är ditt favoritställe att fota bilder till bloggen? Framför den vita tegelväggen i mitt gamla rum i norrköping </3

11. Hur kom du på ditt bloggnamn? Det är mitt smeknamn sen 5-6? år tillbaka. Systersonen skulle säga Malin men istället blev det Momlin haha! Dock är det i princip bara mina vänner från gymnasiet som kallar mig det och ibland mina föräldrar.

12. Om du fick välja en bloggare att ha en blogg tillsammans med, vem skulle det vara? Louise helt klart! 

13. Hur många bilder tar du per dag? Ibland inga och ibland flera hundra, beror på vad jag gör lixx.

14. Lyssnar du på musik när du skriver ett blogginlägg? ALLTID. Har musik på 24/7 haha.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback