I'M BACK BITCHES

HEEJ KOMPISAR.
Jag mår så galet bra nu, förutom att jag fortfarande bor jättelångt ifrån mina vänner och inte har något jobb än, så mår jag ändå så bra jag bara kan må! OCH DET KÄNNS FANTASTISKT.
 
Jag var hos mina systrar i Borås förra veckan. Tanken var att jag bara skulle stanna över helgen, men det blev att jag stannade i en hel vecka! Vilket jag är glad över att jag gjorde, behövde komma bort lite + att det var skönt att bara hänga där och gosa med deras katter. Lite som terapi. Sen efter den veckan åkte jag hem en snabbis och åkte sen vidare till Norrköping för att träffa några gamla klassisar. Vi hängde på stan i ett par timmar och sen på kvällen partajade vi allihopa innan vi drog till Puls nattklubb. Synd bara att mitt minne är lite sådär från det att vi lämnade lägenheten för att dra till Puls, minnesluckor not for the win. Efter Puls drog vi som vanligt till Max, där jag klantigt nog råkade tömma cola på mig själv, typical me. Sen drog vi hem och soooov. Dagen efter bara chillade vi; lyssnade på musik, gosade med korallfingergroda och eldsalamander(tror jag det var), åt pizza, degade, lyssnade på Adrian som klinkade lite på guran och bara hade det fett nice. Som Emelie sa, det var den bästa bakisdagen någonsin.
 
Förra veckan var verkligen himla bra, hade det roligt, mysigt och skrattade jättemycket. Så nu är jag fylld med massa glädje och energi igen! Ska försöka komma igång att blogga igen nu också, så räkna med en massa inlägg nu framöver. WOHOOO.
 
Jag har ingen ny bild på mig, så här får ni en glad bild på mig när jag har snapback och är cool.
Förövrigt, mina ögonbryn är fett on point på den här bilden!
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Älskar tröjan!

Svar: Men tack, det gör jag med! :D
Momlin Engqvist

2015-09-18 @ 18:28:13
URL: http://emeliekangstrom.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback