ROCKAR KORT HÅR

Idag var jag äntligen hos frisören och blev av med mitt äckligt slitna hår. En gång i tiden var mitt hår jättelent och alla gillade att klappa mitt hår och kallade mig katten, men sen blev det till svinto och ingen gillar ju svinto. Det var till och med en i klassen som skrev att han skulle sakna mitt sönderblekta hår efter studenten haha! Så jag bestämde mig för att klippa kort och jag blev GALET NÖJD. Det känns så himla fräscht och snyggt, bästa beslutet jag tagit på länge. Önskar dock att hon klippt lite kortare, men ääsch är nöjd ändå.
Mitt hår är lite blött på förebilderna, om ni undrar varför det ser så stripigt ut.

Kommentarer
Postat av: linah

riktigt snyggt!!:D <3

Svar: Åh taack! :')
Momlin Engqvist

2015-09-24 @ 12:34:15
URL: http://nouw.com/linaheve

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback