THE JUNGLE BOOK IS COMING

Häromdagen släpptes trailern till The Jungle Book och när jag fick se den blev jag sååå TAGGAD. Jag älskar Disney och jag älskar icke-animerade djurfilmer, så mina förväntningar är skyhöga. Den verkar vara väldigt actionfylld om man ska jämnföra med den tecknade disney-versionen, men för mig gör det inget, då blir det desto mer spännande! King Louie känns som att han är väldigt obehaglig och läskig, vet inte om jag gillar det eller inte, det återstår att se. Men någon som jag gillar är Kaa, precis på pricken så som jag tycker att han ska vara, eller ja, han är ju en hon i denna filmen. Och slutet på trailern är ju så mysig, när Mowgli sitter på Baloo's mage och de flyter i floden medan Baloo visslar på "var nöjd med allt som livet ger". NOSTALGI-KÄNSLAN DÄR ALLTSÅ. Dock har inte filmen premiär fören nästa år, 15 april för att vara exakt. Vilket är två dagar efter min 20-årsdag, så då kan någon passa på att bjuda mig på bio dåå hehuu.
 
Vad tror ni, kommer den vara bra?

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

verkar ju riktig bra

2015-09-21 @ 15:59:13
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs om senaste instagram-bråket på min blogg!

Svar: Nej tack.
Momlin Engqvist

2015-09-21 @ 17:52:48
URL: http://nouw.com/opie
Postat av: Julia ;DD

den verkar ju bra :)

Svar: Ja eller hur!
Momlin Engqvist

2015-09-21 @ 17:56:31
URL: http://llollan.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback