With my family

I början av augusti kom mamma, pappa och mina två småsyskon hit till Gotland och stannade några dagar. De hade aldrig varit här tidigare + att jag inte träffat dem på över 2 månader då så det var riktigt kul att ha dem här några dagar.
 
Första dagen de kom hit jobbade jag så de fick följa med på en av mina guidningar, det var supernervöst för jag ville ju visa dem vad jag går för samtidigt som det faktiskt är lättare att guida inför främlingar. Inte nog med det så blev turen de följde med på dessutom svensk och engelsk och jag har alltid haft dåligt självförtroende när det gäller engelska. Men min familjen blev imponerade av mig och jag blev SÅ glad, det ger så mycket att få höra sånt av sina egna föräldrar och syskon. Efter jobbet åkte vi till Visby, åt på restaurang och gick runt i Visby.
 
Andra dagen åkte vi till Fårö och besökte alla raukområden som fanns, på vägen hem svängde vi även förbi blå lagunen och tog oss ett dopp. På kvällen blev det pizza och sen var den dagen över. Tredje dagen åkte vi till högklint och det var så HÄFTIGT. Utsikten över havet och Visby var fantastisk. Sen gick vi återigen runt inne i Visby, tog oss varsin guteglass och bara strosade omkring på de mysiga gatorna.
 
Fjärde och sista dagen spenderade vi på snäck strand, sen framåt eftermiddagen var det dags för dem att åka hem till fastlandet igen. Nu är det bara 41 dagar kvar till jag får träffa dem igen!
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback