OKLART

Jag är som ni kanske vet arbetssökande och jag måste säga att man lär sig en del som arbetssökande. Till exempel, visste ni att det finns appar till mobilen där man kan skanna in dokument??? Ja det är ju bra att ha om man som jag inte har en scanner. När man söker jobb lär man sig även vilken ålder man har. Låt mig förklara, förra veckan tittade jag på ett jobb som jag ville söka men de krävde att man var 20 år, jag blev irriterad och tänkte "åååhneej vafan är jag 18 för???", någon minut senare insåg jag att jag inte är 18, jag är 19 snart 20. Well, det känns inte som att jag fyller 20 om 63 dagar direkt, DET är helt GALEt. 
 
Kör en favorit i repris med dessa bilder från när jag var 18, man måste int vara seriös 24/7.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anneli

nä, men ibland söker jag sådana jobb trots jag inte är den ålder de skriver och ibland har man tur och man får faktiskt jobbet ändå :)

2016-02-12 @ 17:47:42
URL: http://annelibloms.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback