BLÅÅÅÅ SOM BLÅTT

HEYOOO KOMPISAR. Fucking hell vad jag är taggad på att börja blogga igen!!! Och ännu mer taggad blev jag nyss när jag fick en jättefin kommentar på gårdagens inlägg, åhååh. Har saknat detta ganska mycket, att blogga och få alla de där gosiga kommentarerna. 
 
Som ni kanske såg i gårdagens kollage så har jag färgat en del av håret blått. Det är något jag läääänge funderat på, så dagen innan julafton bad jag syrran att färga håret blått på mig OCH DET BLEV SÅ GALET SNYGGT. Jag kan inte riktigt komma över hur snyggt blått hår är, men alltså wow, blått OCH vitt är typ ännu snyggare?!?? Dock en aning jobbigt att hålla isär när man duschar så att inte allt blir blått haha, men det får man leva med om man vill vara snyyyyggggg. 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback