Fönstertittare????

OKEEEJOKEJOKEJ THIS IS WEIRD. Tidigare idag skulle jag, mamma, pappa och lillebror gå en promenad. När vi kommer ut går vi förbi mitt fönster för det är mot gatan, dåååå får vi se att det är fotspår i snön som leder in till mitt fönster och sen ut till gatan igen. SKITSKUMT. Någon har alltså stått där och tittat in.. på mig??? USCH. Det som gör detta ännu mer skumt, är att jag hade en fönstertittare när jag bodde i Norröping också. Då bodde jag på ett elevboende så det fanns liksom massvis av fönster att titta in i, men spåren i snön gick till bara mitt fönster. Den här personen kanske har flyttat hit till Vadstena hahah. 
 
Utsikten från mitt fönster för bara några minuter sen, såå fint! Allt blir så mycket finare nu när snön är här.
 

Kommentarer
Postat av: janie

Fan vad creepy haha

Svar: hahah ja skoja inte
Momlin Engqvist

2016-01-08 @ 04:10:21
URL: http://janie.se
Postat av: HEDAN

Uuuusch så blääh. Iiiuuh. Hoppas at det inte händer igen :(

2016-01-11 @ 20:59:12
URL: http://hedan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback