LINKÖPING MED BAE

Idag var jag i Linköping och träffade Maja och Jeppe, var asnice och så fint att få hänga med Maja i ett par timmar. Vi gick runt på stan, kikade på all rea, snackade en hel del och hängde på Suspiria tattoo(tror jag det hette) medan Jeppe blev tatuerad. Suspiria's studio var lite creepy, massvis av uppstoppade djur överallt??? Men i övrigt var det nice så vi hängde där ett tag, blev såååå sugen på att tatuera mig igen, gaaah VILL haaa pls. Sen lånade vi Jeppes bil och körde runt lite bara för att fett kuuul azz. Vid 17 var Jeppe's tattoo klar så då tog jag och åkte tåget hem igen för att de obvi skulle åka hem. När jag kom hem frågade mammi vad vi gjort, när jag sa att vi varit på en tatueringsstudio så sa hon direkt "blev du sugen?? ;)" jag ba "SOM FAN" och då skrattade både hon och pappa. 

Även fast det bara var i några timmar som jag var med dem så var det verkligen behövligt! Har ej träffat någon utanför familjen sen tidigt i November tror jag det var. PLUS jag har saknat och saknar Maja så sjuuukt mycket, jag hoppas verkligen att vi ses väääldigt snart igen! 
Här är några snapchatbilder och en selfie från idag! Förövrigt, ombytesrum??? det heter ju provrum, vad tänkte jag på där egentligen??? 

Kommentarer
Postat av: HEDAN

VI ÄR TVÅ OM TATTOO-CRAVINGS ASSÅ PLS GIMME

Svar: JAAA JAG BEHÖVER FLER
Momlin Engqvist

2016-01-23 @ 20:07:20
URL: http://hedan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback