GOPRO HERO4 SILVER EDITION

ÄÄÄÄäääntligen har jag köpt mig en till kamera utöver min canon eos 600D, denna gång blev det en något mindre kamera men woow så ball. Har alltså innförskaffat en GoPro HERO4 Silver!!! Är så glad över att äntligen ha en GoPro i mina ägor, har velat ha en så himla länge och nu ÄNTLIGEN äger jag en.
 
Jag köpte kameran på Elgiganten, det enda bra med att jag köpte den där var att jag fick den på reapris, men annars så fick jag knappt någon hjälp när jag frågade om tillbehör och personalen i kassan var otrevlig af, så skulle helst aldrig handla där igen, meeen det ser ut som att jag kommer behöva det ändå. Måste nämligen gå tillbaks för att köpa ett fäste till kameran så att jag kan sätta fast den på min selfiestick jag köpte till kameran idag också, personalen informerade ju inte om det när jag köpte den och de visste inte ens själva att de sålde selfiestick till GoPro utan den hittade jag själv i affären med hjälp av Maja. Fast å andra sidan kanske det är bättre att beställa hem i och med att Elgiganten själva inte vet vad de säljer för tillbehör.
 
Men nog om det, här har vi skönheten:
 
Alltså fatta hur balla videos och bilder jag kommer kunna ta!?!! Ska försöka filma massa nu på gotland och lägga upp på youtube. Jag har filmat lite med min canon, men det är så klumpigt att filma med den så det har inte blivit så bra. Men nu sååå, ska försöka ta mig ut och testa den så snart som möjligt!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback