GUIDAR FÖR GLATTA LIVET

Oj OJ vad tiden går fort!! Om 5 dagar har jag bott här på Gotland i en månad, är inte det ganska så galet??? Känns som att vi kom igår, samtidigt som det känns som att vi bott här JÄTTElänge. Jag jobbar iallafall på och dagarna bara rinner iväg. Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet, har lärt mig allt nu så jag klarar av att guida stora grupper på över 40 personer utan problem och jag tar även dubbelspråkiga grupper där man snackar både svenska och engelska om vartannat igenom hela guidningen, det är lite knepigt men det funkar. Fick till och med beröm av guidechefen för att jag klarar av att guida på engelska trots att jag aldrig pratat engelska tidigare, om man inte ska räkna engelskaletionerna i skolan. Kollegorna är dessutom SÅ härliga och jag verkligen stortrivs med dem, har aldrig kommit så bra överens med någon personal tidigare. ÅÅÅH I LOVE IT HERE.
 
Förutom det så spenderar vi en del tid i Visby eftersom att vi bor 6 km utanför, så vi cyklar dit var och varannan dag. Och juste, har jag nämnt att min kollega har hästar??? ASSÅÅ NICE. Jag kan ju då inte rida, men Milla kan det så hon har en av hästarna som sommarhäst, han heter Trolle och det är han jag sitter på på bilden. HAN ÄR SÅ FIN, dööör. Milla ska i alla fall försöka lära mig rida, men det går rätt trögt haha.
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback