GÄRIS

Hahah okej, som ni märker är jag rätt dålig på att hålla mitt löfte om att blogga mer, men vad ska man göra. Blir ändå så glad över att ni fortfarande kikar in här och lämnar kommentarer, det betyder verkligen mycket för mig! Blir peppad på att blogga mer när jag märker att jag får respons på det jag skriver, så jag ska verkligen försöka att blogga mer, kanske någon gång i veckan iallafall. 
 
Idag ska jag faktiskt upp till Norrköping och träffa Maja och förhoppningsvis Milla om hon blivit frisk. Vi ska på en fest så vi stannar kvar i norrpan över natten! Ska bli supermysigt och kul att få träffa mina gäris igen och spendera ett dygn med dem. Har verkligen saknat dem jättemycket, I love them so much ♥
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback