THE WALKING DEAD

 
Sitter här i chock efter att ha sett första avsnittet av säsong 7 på twd. Är så imponerad över skådespeleriet, de framförde tusen miljoner känslor och alltså det var verkligen ett emotionellt jobbigt avsnitt. Serier som lyckas såhär, W O W. Och Negan, jeez han är bra, riktigt bra. En har tyckt att alla andra bad guys i denna serie har varit brutala, lol inget emot Negan. Dock kan jag inte låta bli att se den där gulliga Denny Duquette som Jeffrey Dean Morgan spelade i greys anatomy, två HELT olika karaktärer om en säger så.

Enda sen avslutet av säsong 6 så har jag gissat på att det var antingen Glenn eller Abraham som blev ihjälslagen av Negan. Och nu när en först fick se i detta avsnitt att han valde Abraham trodde jag ju att Glenn var safe, men nope det var en luring ))): other than that så var det ett jävligt bra avsnitt, ser fram emot att få se Carol och hur allt annat kommer gå!
 
 
Detta var jag under avsnittet tho:
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback