Bodymodification

Om det är något som inspirerar och gör mig glad så är det faktiskt tatueringar. Förevigad konst på huden, hur kan det inte vara inspirerande liksom? Att ha tatueringar gör dessutom att jag känner mig finare, det är såå härligt. Aaah jag har sån enorm tattoo craving just nu, vill ha mer bläck på huden, helst igår tack. Det bästa med att inte ha råd med att tatuera sig är nog att man hinner fundera ganska länge på vad man vill tatuera. Jag har lääänge planerat mina sleeves och har nu äntligen en klar plan för ena armen åtminstone, den andra armen är det oklart angående vad jag ska köra för stil på. Funderar på att fortsätta med neotraditional, men vill även köra lite realism, kanske kör både och. Det är armen med kompassen på som jag planerat klart. Åh vill ha mer nuu.
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback