Hos syster

Igår tog jag och lillebror Carl bussen ner till Borås och mötte upp vår storasyster Tina och hennes sambo. På kvällen igår käkade vi pizza och idag ska vi baka en tårta innan mamma, pappa och de andra två småsyskonen kommer ner också. Vi ska stanna här till måndag och bara umgås, kanske shoppa lite och ha det roligt. Självklart ska vi träffa vår andra storasyster Micka och hennes sambo som bor här nere också. Så roligt att få träffa systrarna nu när det var ett tag sen vi sågs sist.
 
Här en bild på Tinas katt Nova, översta högra bilden är på på Tina, Madicken, mig och Micka.
Och undre bilden är på Tina och mig. Tre av mina underbara systrar ♥
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback