My new room

I vintras renoverade jag, mamma och pappa mitt rum. Jag ska väl egentligen inte bo kvar här så jättelänge till men vi renoverade det ändå för mitt rum stod på tur att renoveras då mina föräldrar köpte detta hus för något år sen så alla rum var inte jättefina eller klara. Till exempel hade jag golvlister i taket, det fattades lister på golvet så det var lite hål överallt, listerna i fönsrtet var förskräckliga och sist men inte mins den fula tapeten. Orange och gul är de fulaste färgerna man kan ha på väggar, varfööör envisas folk med att ha det??? Dessutom passar inte en så varm färg i ett litet rum, det gör rummet ännu mindre.
 
Vet att det inte är jättebra bilder, men kunder inte ha dem större för då skulle inlägget bli jättelångt. Hoppas ni ser den enorma förändringen ändå? Den gråa färgen gör sig såå mycket bättre i det här lilla rummet. Mitt rum var rörigt innan men nu är det cleant och snyggt, älskar det. Liksom kolla vad proppat mitt fönster är med smågrejer på förebilden och jämför med efterbilden, har till och med tagit bort fler saker nu. Och så delade jag på den höga hyllan(som man inte ser mycket av, men man ser den lite vid dörren) vilket öppnade upp rummet ännu mer. Det var så roligt att göra om rummet, lite jobbigt, men framförallt roligt! Jag älskar hela mitt rum, men mest älskar jag skrivbordshörnan med den stora tavlan med foton ovanför på väggen. Den tavland betyder mycket då den är fylld av fina minnen och personer. ♥
 #HappiChallenge

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det blev fantastiskt :D :D

Svar: Tack snälla du! :D :D
Momlin Engqvist

2017-04-15 @ 17:35:08
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback