My progress

Två av mina nyårslöften är att jag ska lära mig dotwork och det andra är att jag ska lära mig att göra porträtt. Båda är något jag alltid velat kunna, speciellt porträtt, så jag tänkte att det kunde vara bra löften. Dotwork har jag testat några gånger nu och alltså I think I've finally got the hang of it och det är såå kul!! Porträtt av ett helt ansikte har jag testat en gång (som ni kan se nedan) och jag är nöjd för att vara första gången. Men jag lovar att den ser mycket bättre ut irl! Det ansiktet började jag bara på som en kladd så jag ritade på vanligt kopieringspapper för jag trodde att den skulle bli skräp, så ba näpp den blev ju faktiskt helt OK. Så nu ångrar jag att jag gjorde den på dåligt papper för det är ju helt värdelöst /:
 
Vill ni följa mina framsteg så finns jag på instagram under namnet artworkbymaleen och så gör jag ibland speed paintings på youtube och min kanal heter såklart Momlin. Är det några av er som ritar och har en instagram för er konst så får ni gärna lämna en kommentar så kan jag följa er!
 
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback