them doggos are always cute

 
Har jag några gamla läsare kvar här som minns denna "cuteness overload" som jag brukade göra?? Kände att jag ville ta tillbaka den igen för vem vill inte se lite sötsaker då och då. Okej så de flesta vet nog detta men schäfer är min absoluta favoritras någonsin och ni vet nog också att jag ääälskar hundar. Ni ska bara vet hur många hundkonton jag följer på instagram, nästan fler än vad jag följer människor. Så tänkte att jag ville dela med mig av mitt favorithundkonto på instagram, nämligen lunaandblue! Det är de två som är på bilden och alltså HUR vackra är de inte?? Dör sötdöden! Nu ser ju inte de ut som "vanliga" schäfrar men jag skulle gissa att det är en vit(duuh) schäfer och en liver/blue schäfer. Längtar till den dag då jag har en schäfer vid min sida ♥
 
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback