NOSTALGI

Nu är det officiellt sommar nu när nostalgin börjat. Nostalgin är alltså en tillställning varje onsdag hela sommaren då det massor av gamla bilar till stan, vet inte hur länge det varit en tradition.. men det har varit så så länge jag kan minnas. När jag var liten trodde jag faktiskt att nostalgi = den här bilträffen, inte liksom det här med minnen from the past. Det var i alla fall mysigt att strosa omkring på stan med mamma och lillebror bland alla fina bilar och sen ta den där obligatoriska nostalgi-glassen i solen.Träffade även min äldsta syrra där och hon hade ju självklart med sin bil. Det är den gröna på översta bilden!
 
Åh det är så härligt att sommaren äntligen är här, jag är en sommarmänniska enda ut i fingerspetsarna. Har de senaste dagarna legat ute och solat varje dag och bara tagit vara på varje solstråle. Och hallåå så skönt att äntligen kunna gå i sommarläder, i LOVE it.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback