WHY HELLO THERE 2017

Hallå hej, long time no see!! Känner att jag nästan mååste prata om 2016 innan jag postar om något annat här. Tror ingen blir överraskad när jag säger att sommaren på Gotland var det bästa med 2016. När jag blickar tillbaka till förra året så är det iprincip det enda jag tänker på. För det var SÅ bra verkligen.
 
Ska jag vara ärlig så minns jag inte så mycket av de första månaderna av förra året för att jag egentligen inte mådde så bra då. Vissa dagar var självklart bra, men ofta visste jag inte ens varför jag klev ur sängen på morgonen. Men sen kom totalvändningen, jag fick jobb som guide i en grotta på Gotland!! 18de maj packade den väldigt nervösa jag bilen och flyttade 7h hemifrån till öjn med min bästa vän. Jag blev lycklig igen, livsgnistan tändes och jag NJÖT så sjukt mycket av att helt och hållet må bra igen. Jag utvecklades som person och kom till att älska kontakten med människor och att få guida, jag lärde mig att inte skämmas för min engelska och började faktiskt tycka om att använda den. Över huvud taget utvecklades jag så sjukt mycket på hela det sociala planet. Den där sommaren blev den bästa sommaren i hela mitt 20 åriga liv och på köpet lärde jag mig massa nytt, fick ett par nya superbraiga vänner och en massa underbara minnen. Nu är det 4 månader sen jag flyttade tillbaks hem igen och to be honest så saknar jag Gotland varenda dag. Den där ön kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!
 
Precis som förra året när jag gjorde det första inlägget för året så postar jag en timelaps av mitt face. En bild för varje månad. Det här året har jag inte ändrat mig så mycket på utsidan, bara lite blått där i början av året och så har mitt makeup game improved a lot(hallåå kolla december liksom??!). Men å andra sidan så har jag som person utvecklats så gal1 mycket och det är ju nästan ännu bättre.
Mina favorit-seflies från förra året är faktiskt JULI och NOVEMBER, men favoritfärgen på håret är FEBRUARI och MAJ! 
Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback